środa, 2 stycznia 2013

Cześć...

Cześć wam!
Na początek chciałam podziękować za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim rozdziałem. Naprawdę, ale to naprawdę cieszy mnie to, że podobała się wam historia Ziall'a, którą wymyśliłam. :)
Tym samym chciałam zaprosić was na kolejną historię. Na razie nie zamieszczę jeszcze prologu ( o ile prologiem można nazwać coś co ma już 6 stron, a to jeszcze nie koniec), ale postaram się dodać do końca tygodnia. :D

Tytuł: The Winner is...
Bohaterowie: Zayn Malik, Harry Styles, Niall Horan, Liam Payne, Josh Devine i inni.
Pairing: Ziall, Zarry i Narry
Narracja: Chciałam pisać to w narracji trzecioosobowej, ale a Chiny nie wychodziło mi to tak jakbym chciała. Dlatego przykro mi, ale nadal będzie ona pierwszoosobowa ( Zayn, Harry i Niall). Wiem, że trochę ich dużo, ale inaczej chyba nie będzie się dało.
Opis: Zayn i Harry są przyjaciółmi od dziecka. Obaj są gejami. Nie kryją się z tym i żyją jak typowi młodzi ludzie. Popołudniami studiują, a wieczorami chodzą do klubów, zazwyczaj dla homoseksualistów i podrywają kolejny mężczyzna na jedną noc. Jednak w końcu monotonia ich życia daje się we znaki. Postanawiając zaszaleć, zakładając się o pewnego blondyna. Który z nich wygra tą walkę?

Zastanawiałam się również nad prowadzeniem do tego opowiadania Character Ask, ale jeszcze nie wiem :D

To by było na tyle. Do napisania!

23 komentarze:

  1. Łał... już mi się podoba ;p
    http://and-little-things-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie ;D:D.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Zapowiada się bardzo interesująco... A że zakłady, to moja specjalność - czekam z niecierpliwością :)
    Pozdrawiam

    @KateStylees

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się już doczekać, Twoje opowiadania są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać, łii! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością i tak wprowadź aski :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że wróciłaś :) Zapowiada się świetnie, czekam niecierpliwie na prolog <3

    OdpowiedzUsuń
  8. O już to kocham ! ;) Character Ask to super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałaś może nad przeniesieniem się na tumblra ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym może raz czy dwa, jednak gdy widzę tumblr innych dziewczyn, te wszystkie zakładki i takie inne to wydaje mi się to taaaakie skomplikowane. :D
      Nie boję się przyznać, że jestem nieco ciemna jeżeli chodzi o takie sprawy. Więc nie wiem, ale się zastanawiam. :P

      Usuń
  10. uważam, że pomysł na aski postaci jest genialny! będziesz dostawała ode mnie miliony pytań dziennie <3 :D
    cóż, opis jak opis, zapowiada się interesująco, a właśnie o to w opisach chodzi, aby zachęcić czytelnika ;) tobie się udało:)
    kiedy można spodziewać się prologu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam wcześniej. Myślę, że do końca tygodnia się wyrobię. Może piątek, sobota. :D

      Usuń
    2. nie umiem czytać ;___;
      Mam jeszcze jedno pytanko:D
      Czy będziesz tak jak wcześniej dodawać rozdziały co 5 dni?:d

      Usuń
    3. Bardzo bym chciała i na pewno się postaram, żeby tak było. Jednak nie wiem czy dam radę, bo ostatnio moje życie prywatne daje o sobie znaki. Zrobię co w mojej mocy :D

      Usuń
  11. dobrze ze będzie w narracji pierwszoosobowej. Moim zdaniem wtedy bardziej utożsamiasz się z bohaterem.! Jak dla mnie bomba. I czekam na to bardzo, bo wiem ze co byś nie napisała będzie zajebiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie chce ci się napisać nowego one shota?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że mam jeden czy dwa pomysły. Nawet już zaczęte, ale na razie nie mam za bardzo na to czasu. :D
      Ale pewnie kiedyś, w niedalekiej przyszłości coś jeszcze napiszę :)

      Usuń
  13. NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Głosowałam na inne opowiadanie, ale i tak jestem pozytywnie nastawiona na to. Jestem niemalże pewna, że będzie tak dobre, jak poprzednie. :3

    OdpowiedzUsuń
  15. wiedź że czekam na tego One shota ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ani mi się waż przechodzić na to coś na Tumblr czy jak to się tam pisz. Jesteś tu i jest dobrze. Będziemy miały 2 opowiadania razem (wiem ze jeżeli nowe opowiadanie będzie miała tam to to zostanie tu, ale bez ciebie będzie tu pusto a ja do Ziall'a będę powracać często.) i mam nadzieje ze na dwóch się nie skończy ;d Co do dodawania rozdziałów padam na kolana i bije pokłony ze dodawałaś regularnie. Ale sprawy osobiste ważniejsze. Wiec jeżeli nie będziesz miała czasu to nas poinformuj. My wierne czytelniczki poczekamy ;) My wolimy jak masz dobry humor i wenę ;d

    OdpowiedzUsuń