czwartek, 9 października 2014

Przeprosiny i informacja

Hej. Jak pewnie zauważyłyście bądź też nie, ale dawno nie pojawił się rozdział TCTE. I jest to w większości moja wina, bo to ja zalegam z pisaniem scen. Na swoje wytłumaczenie mam nie wiele. Tylko tyle, że ponownie mam zepsutego laptop i mój czas na komputerze jest mocno ograniczony, plus tydzień spędziłam we Wrocławiu bez jakiejkolwiek możliwości na połączenie się z internetem i w końcu mój ulubiony powód, a mianowicie przenosiłam się z jednej uczelni na drugą, więc miałam masę spraw do załatwienia.

A teraz informacja. Na szczęście już wszystko pozałatwiane ( oprócz laptopa, nadal nie mam :() więc mogę pisać. Na początek spróbuję dzisiaj napisać prompta i postaram się go już dzisiaj dodać tutaj na bloga, jak małe za dość uczynienie, chociaż wiem, że czekacie na rozdział. A później rozdział. :)

Z poważaniem,
Ja.

1 komentarz:

  1. Rozumiemy, nigdy nie wiadomo co sie zdarzy i po prostu musimy czekac :)
    No to czekamy ;) ;3
    Weny.
    @maybe_boobs xx♥

    OdpowiedzUsuń